wegopweg.reismee.nl

Eerste reisdag

15 juni 2010 vanuit Kerkeland Garderen gestart en uitgezwaaid door Wendy en moe Bosch (ze hadden al een tijdje op de uitkijk gestaan). Het hele weekend afscheid genomen van vrienden en familie. Tijd om te gaan enonze blik op de eerste 3000 km naarde Zwarte Zee te richten. Gelukkig de eerste dag wind mee gehad,de tassenzijn best zwaar, is toch wel weer even wennen. Na 75 km. een mooie natuurcamping gevonden aan Millingen aan de Rijn.

Frans en Rika

Het begin is er, ga genieten van een goede nachtrust, morgen zal het weer een stuk beter gaan en voelen de tassen misschien niet zo zwaar meer.....

karlein

Hoop dat jullie de I Pods nog niet echt nodig hebben gehad! Fietsze

Riet

Zware tassen????......toch die koelkast mee??

Renger

Bonjour a Parijs

Hoe was de eerste in uit en inpakdag en de nacht in het gras? Weer ziet er weer goed uit dus 100 moet te halen zijn en eindelijk uit Nederland ,ver weg van de bende van Wilders.

bon voyage

A&R

monique

heb je je bavaria-jurkje wel meegenomen!

wendy

Een vuvuzela schijnt tegenwoordig ook bij iedere basisuitrusting te horen.
Een beetje zichzelf respecterend mens begint er niet aan.... je hebt toch een fiets met een bel? Nou dan!

Sven Simons

HI Marjan
Schoot mij te binnen dat je ging fietsen en thuisfront geinformeerd houdt. Je hebt ongetwijfeld een mooie reis voor de boeg. Veel plezier en zal je af en toe even volgen.
We hopen in Amstedam volgende week meer te weten wie Cohen opvolgt dus ook in de KennisKring. Voor jou op dit moment minder interessant. Genietze.
sven

Renger

Ici Paris,

gottemorgen luitte

Mit die fahrrad fahren Sie nach die Donauradweg
Viele spaB en fur heute gute reisse

wedersehn

A&R

Sybrecht

Begint het al te wennen het weer zit vandaag nieyt mee of is het bij jullie beter. Hier zo nu en dan regen en een koude wind. Bij pa en moe alles goed , uitslag Ray van zijn lever ook goed daar is niets mee aan de hand gelukkig.Geniet er van en ik laat zo af en toe een berichtje achter . Leuk om zo te communiceren liefs Sybrecht

pa en moe bos

hallo Dick en Marjan. Zijn jullie Keulen al voorbij? Hier is het stervens koud echt herfst. Hoe is het weer bij julie.
Groetjes pa en Moe

Gert Jan

Ha die Marjan en Dick,

De zomer is hier begonnen en onze info is dat jullie nu ook prima weer hebben. Hopelijk al gewend aan al die bepakking op en aan de fietsen en dat het verzet wat makkelijker te betrappen is. Moe heeft inmiddels een ordner en daar houdt ze keurig bij jullie reisverslagen en de reacties daarop. Ze is natuurlijk benieuwd naar de belevenissen van afgelopen week en ook of de foto's van het vertrek in jullie mailbox zijn beland. Wij natuurlijk ook, maar kunnen alleszins voorstellen dat de route geen rekening houdt met internet faciliteiten.

Blijf doortrappen en goed uitkijken!

Groet,

Gert Jan.

DJahoumar, Anne-Wil en Wim

Heeey fiets is even door!!! zo red je het niet om voor het einde van het jaar terug te komen!

groetjes en succes!!!

Christine

Veel plezier en succes!
Groetjes

Frans en Rika

Dat ziet er allemaal heel goed uit, wat een mooie foto's. Jullie gaan heel goed, we zijn heel blij voor jullie dat het weer mee zit. Nou trap hem nog ff an voor de volgende 500 kilometers.

Driesje

Dag Dick en Marjan
Ik ben benieuwd of je het t shirt al hebt gedragen en hoe het met de zadelpijn is. Verder vel fietsplezier.
Groetjes

Nanda

Hallo Dick en Marjan
Leuk om jullie fietstochtje te volgen, zelf hou ik het vandaag maar een tochtje naar Nunspeet en omgeving. (ook mooi!!) Blijven fietsen!!! de Trein is wel een min puntje.