wegopweg.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alleervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waarwij zijngeweest! Meer informatie overons en de reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voorde mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug oponze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat jevanaf 15 juni 2010 meereist!

Groet van Dick en Marjan

monicoos

wel wel nog maar een paar nachtjes slapen in de heerlijke puttense (buiten)lucht en er staat nog geen route op de site. Als dat maar goed gaat.
Dik en Marjan, we hebben een gezellige borrel gehad afgelopen zondag en proosten graag op jullie reis en hopen op een gezond weerzien!
Succes, Monicoos

Jeanne

Marjan en Dick
Als schrijven schrappen is, is inpakken weglaten en reizen ontdekken wat je niet nodig hebt.
Goede reis,
Jeanne

Karlein

Hopen dat 't droog blijft ;-).
Alvast een hele goede reis.
Leuk om jullie nog even gezien te hebben zondag jl. Hoop dat jullie ervan hebben genoten!
Weet niet of jullie ook an Nepal naar Tibet willen of andersom. Zo ja, dan moet je het even goed uitdokteren want de ene kant op is voornamelijk klimmen en de andere kant dalen....
Adios, Au revoir, Tot Ziens, Ciao, Tot siens, do widzenia, até a vista, adjö så länge
Karlein

anneke

hallo marjan en dick,

Het is mij gelukt zoals jullie zien.Jody heeft me geholpen en ik deed inderdaad iets niet goed. Maar nu weet ik hoe het moet. Dus hele goede reis en we volgen jullie onderweg.Groetjes aalt en anneke

Wendy

Nog 1 nachtje slapen voor jullie van het kerkeland over 's heeren wegen gaan karren !
Een spannend avontuur en ik heb al zadelpijn als ik eraan denk. Ga lekker genieten van de vrijheid, kijk goed om je heen , doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt ( denk aan je knie Marjan!).
We gaan mee op weg , de digitale weg....
VENI VIDI FIETSIE
Liefs en dikke kus
Wendy

Gert Jan

De weersverwachtingen zijn goed en de reisikan met goede moed beginnen.
Mijn tip is om rustig te starten om aan het eind genoeg krachten over te houden voor de sprint.

Heel veel gezondheid, goed weer en plezier toegewenst.

Vriendelijke groet,

Gert Jan.

Renger

Eindelijk D-day.
Wind in de rug en vol bepakt.
Nepal here we come

succes en we wachten op de eerst blog

pa en moe bos.

27 jun 2010 12uur mooi reisverhaal marjan wij reizen met jullie mee.Het is hier vandaag ook warm weer 30gr.Hieris verder alles goed een goede reis en pas goed op jullie zelf tot hetvolgende verhaal.groetjes van de Smutslaan.

ICI PARIS

Week 6 , 2500 KM van Garderen ,100 reacties op jullie Blog , twee lange reisverhalen met foto's dus iedereen is weer op de hoogte. De Tour is afgesloten voor ons met weer een Spaanse overwinning ,maar met 2 Rabo's in de top tien dat is heeeeel lang geleden. Stond Zondag strategisch bij de bocht voor de tunnel onder de Tuilleries met nog zo'n 500.000 toeristen en fietsfanaten. Mooie plaatjes daar vanuit Roemenie en Pa zou daar schatrijk worden met fietsen opknappen als ik die foto's zie. Is te hopen dat jullie materiaal het volhoudt want anders wordt het echt een uitdaging op die oost europese karretjes. Het moet toch prachtig zijn door die dorpies te fietsen en dat er eindelijk weer eens naar je gefloten wordt want dat is een mooi tijdje geleden denk ik. S'morgens beginnen met drinken dat is vrij normaal in die landen en je zult je verbazen hoeveel Fransen er s,morgens om 8 uur hun eerste Ricard naar binnen gieten. Altijd dronken is ook een regelmatig leven denk ik maar.Istanboel is nog ver weg zoals ik het via maps kan inschatten en er zijn niet veel wegen die daar naar toe gaan en als je de hoofdwegen pakt dan is het uitkijken want ze rijden daar standaard met 5 promil alcohol in hun bloed want zonder krijgen ze die auto geen eens aan de praat.Zelfde als in Rusland waar er bij het benzine station twee keer vol getankt wordt ,de auto en de chauffeur. Toch een ervaring en niet onbegrijpelijk als je ziet hoe ze leven en werken. Noord Europeanen doen het ook maar die denken dan het een sociale gebeurtenis en geen doel op zich maar niet volgens de alcoholwijzer. Wij maken ons op voor een super rechts kabinet de eerste onderhandelingen zijn begonnen dus ik begin ook maar met s' morgens te drinken om daarvan te ontvluchten.Luitjes we wachten weer op het volgende reisverhaal , blijf genoeg WATER drinken en kijk blijf aan de verkeerde kant fiesen dan kun je ze ieder geval zien aankomen. Salut R&A